아름다운 음악

[스크랩] The Letter -- The Box Tops

거북아 2012. 6. 9. 09:03

 The Letter -- The Box Tops 

 
Gimme a ticket for an aeroplane
Ain't got time to take a fast train
Lonely days are gone, I'm a-goin' home
'Cause my baby just a-wrote me a letter

비행기 표 하나 주세요
특급열차도 너무 느려요
외로운 날들은 지났어요, 나는 고향으로 가요
사랑하는 그녀가 편지를 했으니까요 

I don't care how much money I gotta spend
Got to get back to my baby again
Lonely days are gone, I'm a-goin' home
'Cause my baby just a-wrote me a letter

돈이 얼마라도 상관없어요
내 사랑에게 돌아가야 해요
외로운 시간은 지났어요, 나는 집으로 가요
사랑하는 그녀가 편지를 했으니까요 

Well, she wrote me a letter
Said she couldn't live without me no more
Listen mister can't you see I got to get back
To my baby onc  e a-more anyway 

그녀가 편지를 했어요
내가 없이는 더 이상 못살겠대요
여보세요 들어보세요 나는 집으로 가야 돼요
사랑하는 그녀를 다시 만나야 돼요

Gimme a ticket for an aeroplane
Ain't got time to take a fast train
Lonely days are gone, I'm a-goin' home
'Cause my baby just a-wrote me a letter

비행기 표 하나 주세요
특급열차도 너무 느려요
외로운 날들은 지났어요 나는 고향으로 가요
사랑하는 그녀가 편지를 했으니까요

Well, she wrote me a letter
Said she couldn't live without me no more
Listen mister can't you see I got to get back
To my baby onc  e a-mo'anyway

그녀가 편지를 했어요
내가 없이는 더 이상 못살겠대요
여보세요 들어보세요 나는 집으로 가야 돼요
사랑하는 그녀를 다시 만나야 돼요 

Gimme a ticket for an aeroplane
Ain't got time to take a fast train
Lonely days are gone, I'm a-goin' home
'Cause my baby just a-wrote me a letter
Because my baby just a-wrote me a letter

비행기 표 하나 주세요
특급열차도 너무 느려요
외로운 날들은 지났어요, 나는 고향으로 가요
사랑하는 그녀가 편지를 했으니까요
사랑하는 그녀가 편지를 했으니까요 
 
출처 : ㅡ세상걷기ㅡ
글쓴이 : 산아야 원글보기
메모 :